luni, 28 martie 2011

ALEXANDRU ROSETTI

Despre Alexandru Rosetti aş putea să scriu tot ce mi-ar trece prin minte, dar n-ar fi nici drept, nici înţelept. Aşa că numai adevărul este soluţia corectă. Adevărul, dar care e adevărul, când e vorba de Rosetti? Cine poate spune că l-a cunoscut bine pe Rosetti? Pentru mine, omul era o enigmă. Am fost prieteni peste douăzeci şi cinci de ani. De fapt era prietenul şi mentorul soţului meu. În esenţă, graţie lui Liviu, am avut şansa să-l cunosc pe Rosetti, una din cariatidele culturii româneşti. Rosetti a fost artizanul literaturii române. Regele Carol al doilea a avut încredere în el, i-a pus la dispoziţie banii necesari pentru încurajarea scriitorilor.

Un comentariu:

dana popescu spunea...

Am fost studenta lui Rosetti. Era magnific. Scrie despre el.