vineri, 29 iulie 2011

VINERI;29 IULIE


VINERI, 29 iulie,
Am uitat să mai fac note de jurnal. Am tot scris. Am terminat cele trei romane la care lucrez de zece ani. 1. MÂNA PROVIDENŢEI 2. PARADISUL UNUI OM CU MINTE 3. GLORIA ANONIMILOR. M-aş bucura nebuneşte dacă la ICR ar reveni Augustin Buzura cu Angela Martin. Angela e inteligentă, elegantă, bine educată, e perfectă pentru un astfel de post. Ar fi necesară o editură a statului care să încurajeze literatura, să publice literatura română aşa cum erau Fundaţiile Regale.
Toată lumea se miră de cele spuse de Pleşu. Dar se vede pe faţa lui Băsescu adevărata sa fire. Nu arată a se încurca în chestiuni de educaţie şi eleganţă. Promit să nu mai critic pe nimeni, să nu mai judec pe nimeni. Nu-i sănătos pentru sufletul meu . E aiurea. Îmi fac tot mie rău. Voi face un exerciuţiu de exorcizare. Voi găsi calităţi tuturor celor care nu-mi plac, voi gândi bine desopre fiecare, voi crede că toţi oamenii sunt frumoşi şi buni. Mă voi strădui să iubesc oamenii. Iubirea e trăirea cea mai importantă. Cea mai plină de sens.   

Niciun comentariu: